Кошик
0

Оформити повернення

Повернення товару в інтернет-магазин - як це працює?

Якщо товар не відповідає Вашим очікуванням, його можна повернути протягом 14 днів після отримання посилки. Товари, які Ви повертаєте, повинні мати належний товарний вигляд та збережені цінники та бірки. Правило повернення товару з браком, або товару неналежної якості прописані нижче.

Повернути товари в наш інтернет-магазин можна, дотримуючись визначеного порядку:

  • заповніть форму повернення, яка знаходиться у Вашому особистому кабінеті на сайті (див. інструкцію нижче), або форму повернення яка знаходиться на сторінці "повернення товару", якщо Ви робили замовлення без реєстрації на сайті;
  • упакуйте товари, які повертаєте. Ви можете використати упаковку, в якій отримали замовлення або будь-яку іншу герметичну упаковку;
  • відправте нам товар транспортною компанією (див. інструкцію нижче);
  • повідомте номер ТТН посилки (див. інструкцію нижче);

Важливо! Ми не зможемо повернути Вам гроші за покупку якщо:

  • Товар має сліди експлуатаціі;
  • Товар має неналежний вигляд (брудний, або пошкоджений в процесі експлуатації);
  • Запит на повернення здійснюєтся після закінчення 14 денного терміну, з моменту отримання замовлення;

Як створити форму повернення онлайн в особистому кабінеті:

  • у розділі «Історія замовлень» вибрати те замовлення, яке плануєте повернути;
  • натиснути слово «Перегляд»;
  • після переліку товарів у замовленні є опція «Повернути замовлення» або «Повернення»;
  • обравши дану опцію необхідно заповнити форму: вибрати товар, який повертаєте, його кількість, вказати причину та вписати номер рахунку IBAN, або номер банковської картки (у разі оплати при отриманні).

Як створити форму повернення онлайн якщо Ви робили замовлення без реєстрації:

  • Перейти у розділ «повернення товару» та заповнити онлайн форму повернення;
  • обравши дану опцію необхідно заповнити форму: вказати номер замовлення, заповнити повну інформацію про товар, який повертаєте, його кількість, вказати причину та вписати номер рахунку IBAN, або номер банковської картки  (у разі оплати при отриманні);

Заповнена форма повернення потрібна для працівників складу для того, щоб правильно та своєчасно зареєструвати Ваше повернення.


Куди та як повертати товар:

  •  За допомогою транспортної компанії «Нова Пошта» за адресою: Україна, 61135, м. Харків, проспект. Тракторобудівників, 89 Б, відділення «Нової Пошти» № 28. Отримувач: Телефон : +38 063 518 0149 (контактна особа - Тарновський Сергій Миколайович);

Важливо! Послугу за повернення товару сплачує клієнт. У разі несплати, посилка повернеться відправнику (клієнту). Повернення з різних замовлень необхідно відправляти окремими посилками.


Як та куди повідомити номер ТТН повернення

  • повідомити номер ТТН можливо за допомогою СМС повідомлення або через Viber/ Telegram на номер +38 063 518 0149;
  • відправте повідомлення за текстом "Повернення, № замовлення, номер ТТН";

Повернення бракованого товару, або товару неналежної якості

  • заповніть форму повернення, яка знаходиться у Вашому особистому кабінеті на сайті (див. інструкцію вище), або форму повернення яка знаходиться на сторінці "повернення товару", якщо Ви робили замовлення без реєстрації на сайті;
  • обов'язково вкажіть який саме брак, за можливості додайте фото;
  • упакуйте товари, які повертаєте. Ви можете використати упаковку, в якій отримали замовлення або будь-яку іншу герметичну упаковку;
  • відправте нам товар транспортною компанією (див. інструкцію вище);
  • повідомте номер ТТН посилки (див. інструкцію вище);

Важливо! Послугу за повернення товару сплачує клієнт. Після отримання магазином посилки, та перевірки товару (виявлення наявного браку) ми повернемо Вам гроші за товар, а також послуги (кошти) за повернення товару.


Повернення коштів

Ми можемо повернути Вам кошти за товар вказаними нижче способами (на вибір):

  • на рахунок у форматі IBAN;
  • на банківську картку покупця;
  • методом "повернення платежу", за умови оплати замовлення методом онлайн, за допомогою WayForPay;

Важливо! Номер рахунку (IBAN) - це міжнародний номер рахунку, який можна знайти у реквізитах Вашої картки. Він складається з UA та 27 цифр (разом 29 символів). Це має бути номер гривневого рахунку повнолітньої фізичної особи (на рахунок юридичної особи та ФОП виконати повернення коштів можливість відсутня).


Коли повернуться гроші

  • ми отримуємо вашу посилку у відділенні транспортної компанії;
  • перевіряємо вміст посилки та товарний вигляд товару;
  • повертаємо Вам гроші;

Важливо! Кошти за повернутий товар повертаються покупцеві протягом 3-х банківських днів з моменту отримання магазином Вашої посилки у відділенні транспортної компанії.

Даруємо
50₴ за
Реєстрацію
Магазин аксессуаров Украина